1. Ne yazacağım ?

Yıllardır bilgisayar kullanıyorum ve artık bu cihazı kendime meslek edindim. Ancak hiç blog yazmamıştım ve takip dahi etmemiştim maalesef.


Bugün yine bir program yazarken bir sorunla karşılaştım ve çözmek için büyük bir çaba harcadım diyebilirim. Ancak bu sorunu çözdüğümde şunu fark ettim ki; aynı sorunla yıllar önce de karşılaşmış ve çözmüştüm.

İşte bu aşamadan sonra, yazılım ile ilgili bildiğim ufak fakat önemli noktaları bir yere toplamalıyım diye düşündüm. Araştırmalarım süresince de devamlı yabancı kaynaklardan yararlandığımı düşündüğüm için buraya yazmaya karar verdim. Benim karşılaştığım sorunları başka insanlar daha kolay çözebilsinler diye.


Umarım birden fazla kişiye yardımım dokunur, zira buraya yazdıklarım benim ileride işime yarayacak diye düşünüyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bootstrap 4.1 Same Height Nav Tab Pane in Modal